ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 ضیافت نورانی ات در سال 91 رو به پایان است ... با به پايان رسيدن اين ماه ما را از گناه پاك نما و از نيكبخت‏ ترين كسانى قرار ده كه در آن به عبادت تو پرداخته‏ اند و بيش از همه از آن بهره يافته‏ اند ...


کم کم غـــروب مــــاه خــــدا دیده می شود
صد حیف از این بساط که برچیده می شود


با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد، پیشاپیش حلول سرشار از معنویت عید سعید فطر، عید سعادت و شکوفایی فطرتهای بیدار را به مسلمین جهان، بویژه شما همراهان محترم در گروه پرشین استار تبریک عرض مینمائیم.

عید فطر امسال در حالی بوقوع می پیوندد که بسیاری از هموطنان ما سوگوار عزیزان از دست رفته‌ در آذربایجان شرقی هستند و اندوهگین از رنجی که به آنها رفته است. هرچند همدردی‌ها در برابر این داغ همیشه باقی‌، ناچیزند اما امیدواریم طلوع درخشان فطـر مرهمی باشد بر زخمهایشان و آرامشی بر قلبهای داغدارشان ...

 اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمةِ
وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ
وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَةِ
وَ أهْلَ التَقّوىٰ وَالمَغْفِرَة

أسْئَلُکَ بَحَقِّ هذا الْیوَمِ الّذی جَعَلْتَهُ لِلمُسْلِمینَ عیداً وَ لِمُحَمّدٍ صَلّی اللهُ عَلیْه وَ آلِهِ ذُخْراً وَ شَرَفاَ وَ کرَامَتاً وَ مَزیداً، أن تُصَلّی عَلىٰ مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أنْ تُدْخِلنی فی کُلِّ خَیْرٍ أدْخَلْتَ فیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّد وَ أنْ تُخْرِجَنی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أخْرَجْتَ مِنْهُ مُحَمَّداً وَ آل مُحَمَّدٍ، صَلَوٰاتُکَ عَلَیُهِ وَ عَلَیْهِمْ، اللّهُمَّ إنی أسْئَلَکَ خَیرَ مٰا سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّٰالِحُونَ وَاعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ.

بارالها، به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.
 

 

دارد به خنده چشم جهان باز می شود
یعنی که عیــد فطـــر تــو آغاز می شود


عید سعید فطر و جشن وارستگی بر شما ره یافتگان ضیافت الهی، مبارک
و
التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت22:08---30 مرداد 1391
سلام ببخشيد اينترنتم تموم شده بود.. كم تر هم ميام



سید مهدی رضوی
ساعت15:46---30 مرداد 1391
سلام به تمام عاشقان اهل بیت(ع)اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را در لینک خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید تا شما را با افتخار در لینک خود قرار دهیم خوشحال می شویم به ما سری بزنید.

یا علی مدد

http://www.heiat110.LXB.ir

(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)


قاصدک
ساعت15:08---30 مرداد 1391
سلام و عیدتون پساپس مبارک
و طاعاتتون مورد قبول درگاه حق
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید
اجرتون با اباصالح(عج)

التماس دعا
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
طبقه بندی: ماه های مبارکه  
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin